Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2018

Συνέντευξη Λαυρέντη Μαχαιρίτσα


Οι δίσκοι δεν έχουν κανένα νόημα γιατί δεν υπάρχουν δισκάδικα να τους πουλάνε



Μέσα στο Χριστουγεννιάτικο σκηνικό της πόλης μας Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας ,ο Δημήτρης Σταρόβας ,η Μαρώ Μαρκέλλου και ο Steve Tesser έδωσαν μια πολύ δυνατή συναυλία με προσωπικά τραγούδια των 3 πρώτων και διασκευές ξένων τραγουδιών από τον Steve Tesser από το Μπάρι της Ιταλίας.

-Λαυρέντη είχες 2 συγκροτήματα στο παρελθόν και το ένα από αυτά ήταν οι Τερμίτες.
-Το άλλο ποιο ήταν;

-Οι P.L.J. Band.
- Ήταν το ίδιο συγκρότημα.

-Απλά στο ένα τραγουδούσατε Ελληνικά και στο άλλο ξένα;
-Όχι ξεκινήσαμε να κάνουμε καριέρα έξω αλλά τελικά γυρίσαμε στην Ελλάδα και τραγουδάγαμε Ελληνικά.

-Το όνομα των Τερμιτών πως προέκυψε;
-Είχαμε κάνει ένα δίσκο που τον ονομάζαμε Τερμίτες και έμεινε, κάτι σαν φόρος τιμής για τους Beatles τα θρυλικά Σκαθάρια, Σκαθάρια αυτοί Τερμίτες εμείς καταλαβαίνεις .

-Γενικά το Ροκ στην Ελλάδα πως σου φαίνεται; Υπάρχει; Έχει πεθάνει;Οι καλλιτέχνες χρειάζεται να ελιχθούν και σε άλλα μουσικά είδη για να επιβιώσουν;
-Όχι δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο από αυτό που λέει η συνείδηση σου, για να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ ,στην Αμερική όταν λέμε Ροκ ξεκινάμε από τους America που έπαιζαν μπαλάντες πχ και φτάνουμε μέχρι τους Rage Against The Machine που είναι από τους πιο άγριους .Εδώ στην Ελλάδα δεν μπορούμε ακόμα να καταλάβουμε αυτό το εύρος που έχει αυτή η μουσική.

-Είχες βγάλει το 1997 τον δίσκο «Παυσίλυπων» που για μένα είναι ένας από τους καλύτερους δίσκους σου και είχες μέσα ένα πολύ σημαδιακό τραγούδι το «Πατέρα Σ’αγαπώ» θέλω να μου πεις λίγα λόγια γι’αυτό. Και αν είναι ένα κομμάτι που αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα.
-Αυτό το κομμάτι το έγραψα όταν έγινα εγώ πατέρας! Όχι για τον πατέρα μου.

-Για την κόρη σου όμως έχεις γράψει άλλο τραγούδι.(βλ. Μάτια δίχως λογική)
-Ναι .Αυτό το έγγραψα σαν πατέρας όχι απευθυνόμενος στην κόρη μου.Γιατί ήξερα ότι η κόρη μου μετά από μερικά χρόνια αυτό θα μου πει, όπως λένε όλα τα παιδιά στους πατεράδες τους.

-Έχεις βγάλει νέο δίσκο σωστά;
-Ναι είναι το «άλλαξαν πολλά». Έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση οι δίσκοι έχουν μια ιδιαιτερότητα. Οι δίσκοι δεν έχουν κανένα νόημα γιατί δεν υπάρχουν δισκάδικα να τους πουλάνε.

-Ναι σωστά πλέον υπάρχουν περίπτερα.
-Και το περίπτερο θα πουλήσει τον Βέρτη όχι εμένα ή τον Αλκίνοο Ιωαννίδη συνεπώς κάποιοι άνθρωποι μεταξύ τους και εγώ φάγαμε χώμα και «λέζα» βρήκαμε έναν τρόπο να στέλνουμε τους δίσκους μας στα σπίτια μέσω εφημερίδων .Οι οικονομικές απολαβές πλέον είναι απειροελάχιστες γιατί σκέψου τα cd στις εφημερίδες κάνουν 2 ευρώ και πάλι κερδίζουν, σκέψου όταν οι εταιρείες τα πουλούσαν 20 ευρώ. Όλα αυτά είναι εις βάρος των καλλιτεχνών, εγώ από τους δίσκους δεν παίρνω τίποτα πια! Αλλά με ενδιαφέρει να πάει στα σπίτια σαν promo.Βέβαια ο καλλιτέχνης θα το εξαργυρώσει παίζοντας σε μαγαζιά και συναυλίες αλλά ο στιχουργός; Από πού θα βγάλει λεφτά ;Περιμένει από τις μεταδόσεις και τις επαναλήψεις των ραδιοφώνων. Βέβαια ο δίσκος μου έχει πάει σε 50.000 σπίτια μέσω της εφημερίδας που όταν διανεμήθηκε και με το  DVD πήγε πολύ καλά. Παίζω και στις εμφανίσεις μου 3 τραγούδια τα οποία ακούγονται στα ραδιόφωνα .Είμαι πολύ ευχαριστημένος .

-Πες μου για την συνεργασία σου με τον Σταρόβα,
-Ο Σταρόβας είναι ιδιαίτερη περίπτωση ,μου φτιάχνει την διάθεση ,παίζουμε μαζί πολλά χρόνια και με τον Σταρόβα και με τον Ζουγανέλη. Είναι πολύ δύσκολη η ζωή που κάνουμε και ερχόμαστε αντιμέτωποι με έναν άγριο κόσμο οποίος είναι έτοιμος να σε  κατασπαράξει, έχουμε την ανάγκη τις υπόλοιπες ώρες να περνάμε καλά συναισθηματικά και αυτοί οι 2 μου το προσφέρουν αυτό , είμαστε μια τρελή παρέα , γελάμε και περνάμε ωραία.

-Ευχαριστώ πολύ
-Και εγώ σε ευχαριστώ

https://www.youtube.com/watch?v=MHDvWnDGEz

https://www.youtube.com/watch?v=rHKvQsEeA4Y





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου