Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Συνέντευξη Σοφίας Κουρτίδου


Τα τραγούδια όταν τα γράφουμε φεύγουν από εμάς σαν δημιουργούς και μπορούν να ταξιδέψουν

-Καλησπέρα Σοφία ,καλως ήρθες στην Καβάλα.
-Καλησπέρα και σε σένα και μου αρέσει πολύ η Καβάλα είναι υπέροχη.

-Είσαι και εσύ κοντά από εδώ, από την Αλεξανδρούπολη ,βγάζει πολλά ταλέντα η Αλεξανδρούπολη όπως τον Μιχάλη τον Stavento και πολλούς άλλους.
-Δουλεύαμε μαζί το καλοκαίρι με τον Μιχάλη.

-Πολύ ωραία ,θα έχετε κάποια συνεργασία;
-Είχαμε το καλοκαίρι κάναμε τουρ.

-Όχι μουσική συνεργασία εννοώ π.χ. κάποιο τραγουδι .
-Κάναμε και άνα τραγούδι που είναι στο Daddy Cool στον Ant1 που το έχει γράψει ο Μιχάλης και θα συνεχιστεί και φέτος αυτή η σειρά.

-Γενικά τα τραγούδια σου είναι δεν θα έλεγα περίεργα αλλά προβληματισμού όπως το «Ιδανεικά δανεικά», το «κάθε μέρα διακοπές»  το οποίο έχει και ένα χαρακτήρα που δεν το βλέπουμε στα βίντεοκλίπ ,είναι στην νοηματική στο βίντεο κλίπ και όταν το είδα με άγγιξε πολύ.Πες μου γιαύτό και θα σε ρωτήσω και για ένα άλλο πιο τρελό τραγούδι που έχεις κάνει.
-Τα τραγούδια μου είναι προσωπικέ ιστορίες προσωπικής θλήψης, δηλαδή λεω τον πόνο μου αλλά το κάνω με έναν τρόπο ώστε να μην είναι βαρετός.Όσο για το «κάθε μέρα διακοπές» χαίρομαι γιατί έχει ίδη συγκινήσει πολύ κόσμο, κυκλοφορεί πολύ λίγες μέρες και έχει έρθει π.χ. ένα ζευγάρι και μου είπε είμασταν μαλωμένοι και όταν είδαμε το βίντεο είπαμε ότι δεν έχει σημασία να είμαστε, επίσης για την νοηματική υπήρχε στην ζωή μου γιατί έκανα πολλά χρόνια και έχω πτυχίο νοηματικής.

-Είχες κάποιον δικό σου;
-Όχι το έκανα λόγω της μουσικής , πιστεύω ότι την μουσική την αντιλαμβανόμαστε με όλες μας τις αισθήσεις και ήθελανα βάλω ένα μικρό λιθαράκι στο να νιώσουν και οι κωφοί την μουσική άνθρωποι που δεν έχουν ακούσει ποτέ να έρθουν πιο κοντά στην μουσική.Πιστεύω ότι έχει ενδιαφέρο και για τους ακούοντες και για τους κωφούς.

-Έχεις κάνει και μια παροδία του γαλλικού τραγουδιού «ne me quittes pas» του Jacques Brel το οποίο το έχεις κάνει «κυταρίτιδα».Λογικό το να θήξεις ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα των γυναίκων αλλά γιατι το συγκεκριμένο κομμάτι;
-Ήταν στα πλαίσια μιας εκπομπής που παρουσίαζα στον Alpha και είχα μια στήλη που λέγονταν πες τον πόνο σου ,έτσι ο κόσμος έστελνε τα προβλήματα του και εγώ τους απαντούσα χιουμοριστικά μέσα από ένα τραγούδι.Δεν ξύπνησα μια μέρα να γράψω για την κυτταρίτιδα και ούτε είναι ένα κομμάτι που είναι σε δικό μου δίσκο ,γενικά γράφω χιουμοριστικά αλλά θεωρώ ότι τα τραγούδια όταν τα γράφουμε φεύγουν από εμάς σαν δημιουργούς και μπορούν να ταξιδέψουν.Κάποιος βέβαια μπορεί να θεωρίσει ότι εγώ διακωμώδισα το τραγούδι αλλά με χιούμορ εγώ παρουσίασα ένα πάρα πολύ συμαντικό πρόβλημα που είναι τα κοινωνικά πρώτυπα που προβάλονται από τα μέσα, το τι σημαίνει για μια κοπέλα να συγκρίνετε με μοντέλα ,με αψεγάδιστα σάματα που προβάλονται και δεν έχουν καμία σχέση με την καθημερινή γυναίκα.Θεωρώ ότι είναι ένα πάρα πολύ συναμαντικό πρόβλημα αυτό γιατί πολλές κοπέλες οδηγούνται στην νευρικλη ανορεξία.Και επεισδή και εγώ έχω διακιμάνσεις βάρους θεωρώ ότι κάθε σώμα είναι διαφορετικό και είναι όμορφο μέσα από την διαφορετικότητά του και δεν χρειάζετε να έχουμε όλοι τις τέλειες αναλογείες.

-Κάποιο νέο πόνημα εχουμέ;
-Είμαστε μια ομάδα με τα παιδιά που παίζουμε όπως με τον Βασίλη Προδρόμου,τον Τάσο Κούρτη ,τον Δημήτρη Σίντο και τον Θάνο τον Τσελεμπή που παίζει τύμπανα όπου βέβαια του επιτρέπει ο χώρος .Είμαστε μια ομάδα με τα παιδιά και επίσης μια συνεργασία που θα κάνουμε φέτος με τον Γιώργο Μεράντζα και θα παίξουμε στο Γυάλινο μουσικό θέατρο.

-Έχεις κάποιο δίσκο στα σκαριά;
-Όχι άμεσα,έχω πολύ υλικό, προς το παρόν κυκλοφόρισε το «κάθε μέρα διακοπές» ,επίσης υπάρχουν και άλλα τραγούδια τέτοιου είδους αλλά και ατμοσφαιρικά.Βέβαια ο κόσμος γνωρίζει τα χιουμοριστικά τραγούδια μου όπως το «Ιδανικά Δανεικά» που ακούστικε πολύ από το ράδιο αρβύλα και στα ραδιόφωνα και χαίρομαι που εξεφραζε τον κόσμο ,έγινε viral και λυπάμε γιατί είναι ακόμα και σήμερα επίκαιρο που μιλάει για την νοοτροπία μας ,όταν το έγραψα και μιλούσα για το μνημόνιο πίστευα ότι μας αφορούσε μόνο εκείνη την στιγμή, δυστυχώς μας αφορά ακόμα γιατίη κρίση είναι κοινωνική και όχι οικονομική .Για να επιστρέψω στον δίσκο να πω οτι κόσμος εστίασε στα χιουμοριστικά άλλα υπήρχαν και ατμοσφαιρικά ,θεωρώ ότι σαν δημιουργοί όπως και σαν ακροατές δεν πρέπει να μπαίνουμε μέσα σε κουτάκια και λέμε ότι γράφουμε κάτι συγκεκριμένο π.χ. γράφουμε ρεμπέτικα ή Jazz ή έντεχνο πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε ειλικρινείς και απέναντι στον εαυτό μας και απέναντι στους ακροατές και βγάζεις όλες σου τις πλεύρες ,που μπορεί να έχεις και μια πιο χιουμοριστική πλευρά.Μπορεί κάποιος να είναι και η ψυχή της παρέας και σε κάποια άλλη στιγμή της ημέρας να είναι πιο εσωστρεφής ,έτσι συμβαίνει και με τα τραγούδια.

-Σε ευχαριστώ πολύ.
-Εγώ ευχαριστώ.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου