Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος




Οι φοιτητές στις μικρές πόλεις είναι παρέα.



-Αλκιβιάδη καλώς ήρθες καταρχήν.
-Καλώς σας βρήκα.

-Έχω ακούσει ότι ήσουν φοιτητής εδώ στην Ορεστιάδα.
-Ισχύει ,ήταν οι 9 φοιτητικοί μου μήνες όπως τους λέω ,όχι χρόνια ,είχα περάσει στη Δασολογία ,την είχα δηλώσει βεβαία αλλά ήταν πολύ κάτω από αυτά που είχα δηλώσει αν και μου άρεσε , όταν ήρθα περνούσα πολύ ωραία ,ξέρεις οι φοιτητές στις μικρές πόλεις είναι παρέα ,πηγαίναμε στα μαγαζιά γλέντια με κιθάρες, έκανα εκπομπή στο δημοτικό ραδιόφωνο και είχα κάνει την μεγαλύτερη ακροαματικότητα σε όλη την Θράκη γιατί παίζαμε με την κιθάρα ζωντανά και υπήρχαν 2 κινητά και μας έστελναν μηνύματα και παραγγελίες.

-Κάνατε Live  στο ραδιόφωνο δηλαδή;
-Ναι Live στο ραδιόφωνο ,έκανα πρώτα την εκπομπή με αφιερώματα και διάφορα άλλα πράγματα και μετά παίζαμε, θυμάμαι είχα κάνει ένα αφιέρωμα στο Ρίτσο και βάζω να κλείσω με την σονάτα υπό το σεληνόφως όπου διαβάζει ο Ρίτσος το ποίημα και από πίσω ακούγετε η σονάτα του Μπετόβεν και χτυπάει το τηλέφωνο και μου λέει ο ηχολήπτης έρχεται ο πρόεδρος τώρα να σε σκίσει γιατί άκουγε στο αυτοκίνητο και ακούγονταν σαν κηδεία και σου λέει τι είναι αυτά που παίζει αλλά μέχρι να φτάσει ο πρόεδρος στο σταθμό είχε δεχτεί 5 τηλέφωνα με συγχαρητήρια και τελικά έσκασε με ένα μπουκάλι τσίπουρο και δεν μας έδιωξε(γέλια).Επίσης ήμουν στη θεατρική ομάδα με τον Άκη τον Τσονίδη ο όποιος έχει κάνει εξαιρετική δουλεία σε όλα του τα χρόνια ,είναι πολύ ταλαντούχος και γενικά στην Ορεστιάδα πέρασα πολύ καλά ,εκδρομές στις Καστανιές με τα ποδήλατα ,πικ νικ στο φεστιβάλ στον Άρδα αλλά επέλεξα να γυρίσω Αθήνα γιατί πέρασα Μουσικολογία και ήθελα να συνεχίσω με την μουσική.

-Φαντάζομαι έχεις βαρεθεί να ακούς συνέχεια τον χαρακτηρισμό ότι είσαι μια κινούμενη ορχήστρα .Πως μπόρεσες να μάθεις τόσα όργανα και δεν επικεντρώθηκες σε ένα όργανο.
-Έτσι με έχει ονομάσει ο κόσμος, αλλά κοίτα δεξιοτέχνης όπως το θέτεις να σου πω ότι ξεκίνησα 5 χρονών βιολί ,ουσιαστικά πολύ καλά παίζω βιολί και τρομπόνι .Βεβαία έχω ασχοληθεί και με άλλα όργανα παίζω πιάνο, μπουζούκι διάφορα όργανα σε ικανοποιητικό επίπεδο αλλά πχ δεν είμαι πιανίστας ή κιθαρίστας όπως είναι ο Σταρόβας ,εξαιρετικός κιθαρίστας αλλά βαριετέ(γέλια).

-Από μικρός τι μουσική άκουγες;
-Γενικά έχω μεγαλώσει με όλη αυτή την σκηνή ,πες την Ελληνική ροκ ,ξένη και πολύ κλασσική μουσική, ρέγγε αλλα γενικά δεν μου αρέσει που εδώ στη Ελλάδα βάζουμε ταμπέλες σε όλα τα πράγματα και ιδίως στην μουσική ,λέμε ο έτσι ο έντεχνος και ο άλλος ο σκύλας ,για μένα ένα κομμάτι είναι καλό όπου και αν είναι δηλαδή έχω ανακαλύψει ωραία λαϊκά κομμάτια ,ρεμπέτικα ,ρέγγε, κλασσικά ,ηλεκτρονικά σε οτιδήποτε μια καλή μουσική είναι καλή μουσική εγώ αυτό πιστεύω .Δεν μιλάμε για ευτελή πράγματα αλλά σε όλα αυτά ειδή υπάρχουν κομμάτια που μου αρέσουν από όλες τις ταμπέλες που βάζουμε εδώ πέρα ,ένα καλό κομμάτι πάντα θα ξεχωρίσει .Και αυτό κάνω και στην μουσική μου και πολλοί μου λένε ακούμε αλλά από εδώ αλλά από εκεί, κομμάτι είναι ότι σου βγει.

-Νέος δίσκος θα βγει ;Και πότε;
-Για τον νέο δίσκο είμαστε όχι στα τελειώματα αλλά στην ανέβρεση εταιρείας ,αλλά μάλλον θα τις στείλω από εκεί που ήρθαν όλες τις εταιρείες και θα κάνουμε μια δική μας ανεξάρτητη και ψάχνω λεφτά για μπορέσω να τον εκδώσω. Είναι μια δουλεία που την έχω στο στούντιο 2 χρόνια και μου έχουν φύγει ότι οικονομίες είχα γιατί έχει πάει πάρα πολλά λεφτά η παράγωγη ,δεν είναι ότι θέλω να βγει σαν δισκογραφία αλλά σαν μια εξέλιξη ,είναι πιο θεατρικός συμμετέχουν φίλοι ηθοποιοί ,τραγουδιστές αλλά είναι διαφορετικός ήχος και είναι πολύ ωραία δουλεία ,έχω βάλει πολύ μεράκι, δεν βγάζω δίσκο κάθε χρόνο σκέψου από 2008 θα βγάλω το 2012,αλλα έτσι λειτουργώ εγώ ,το καταστρώνω στο κεφάλι μου και δουλεύω πολύ στο στούντιο ,έχει συμφωνική ολόκληρη σε διάφορα κομμάτια. Άμα έχεις κάτι να πεις βγαίνεις και το λες, άμα δεν έχεις καλύτερα κάτσε σπίτι σου πιστεύω εγώ ή μην γελοιοποίησε.

-Είναι να βγει κάποια δουλεία με τον Σταρόβα;
-ο Δημήτρης συμμετέχει στον δίσκο.

-Εννοώ πχ ένα Live από τις εμφανίσεις σας;
-Όχι ακόμα σαν Live δεν το έχουμε γιατί με τον Δημήτρη έχουμε να γυρίσουμε ακόμη αρκετά ,να πάμε στο Πάμε παραλία που είμαστε από πέρυσι και όλοι την παράγωγη την κάνω εγώ έχω χρεωθεί σε ήχο, φώτα και σε ότι άλλο χρειάζεται ,όποτε σε κάποιες συναυλίες θα έρθει και ο Δημήτρης που θα κάνουμε παράγωγη δικία μας. Στο 2ο δίσκο έχουμε ένα κομμάτι που ο Δημήτρης κάνει το αφεντικό μου ,ο Σάκης ο Μπούλας κάνει τον πατερά μου,η θεια μου η Βούλα κάνει την γιαγιά μου και είναι ένα κομμάτι που στα Live οι μισοί κλαίνε και οι μισοί γελάνε γιατί έχει μια φράση μέσα που κρύβει μια αλήθεια λεει:18ωρω με μαλακά αφεντικό και στα 60 μου θα περνώ μόνο βασικό. Είναι κωμικοτραγικό γιατί αυτή είναι η αλήθεια. Επίσης έχει κάνει και άλλη συμμέτοχη ο Δημήτρης σε ένα ποίημα του Καρυωτάκη «Ο Μιχαλιός» και το αφιερώνει στους νέους που πεθάνουν στα 18 και τους θάβουν στα 90 όπως έλεγε ο Καρυωτάκης δηλαδή σε όλους τους νέους που θέλουν να μπουν σε μια σίγουρη δουλεία χωρίς να έχουν κατασταλάξει σε αυτό .Έχω περάσει και εγώ από σίγουρες δουλείες αλλά όταν είσαι 18 θέλεις να κατακτήσεις τον κόσμο δεν θες να βολευτείς.

-Τι είναι για σένα η μουσική; Είναι τρόπος ζωής ή τρόπος έκφρασης;
-Είναι και τα 2 εκφράζομαι με την μουσική, όταν γράφω μουσική δεν είμαι εγω ,ειμαι σε τέτοια υπερένταση που είναι σαν να καίγομαι ,μπορεί να παίξω για να ξεσπάσω, να ξεχαστώ ή να μελετήσω, πότε δεν πας να μελετήσεις με ευχαρίστηση ,αυτό είναι και κάτι που το λέω και στους μαθητές γιατί διδάσκω και σε ωδείο ,το πιο δύσκολο στο να μελετήσεις ένα όργανο είναι να ανοίξεις την θήκη .Επίσης είναι και τρόπος ζωής να σου πω ότι έχω ένα κρεβάτι που είναι μεταλλικό και έχει κάτι καγκελάκια που όταν ξαπλώνω παίζω μουσική με αυτά και σπάω τα νευρά σε πολύ κόσμο λίγο πριν κοιμηθώ.

-Είστε και οι 2 ταλαντούχοι και ανατρεπτικές φυσιογνωμίες δεν πέρασε από το μυαλό σας ότι ο κόσμος χρειάζεται κάτι παραπάνω από το χιούμορ π.χ. να κάνετε κάτι με φιλανθρωπικό περιεχόμενο όπως το να βγει ένας δίσκος και να δώσετε τα λεφτά για ένα τέτοιο σκοπό.
-Κάνουμε πάρα πολλά πράγματα τέτοια αλλά δεν τα διατυμπανίζουμε.

-Είχα δει ότι είχες τραγουδήσει στην Καβάλα με τον Θανάση Παπακωνσταντίνου .
-Ναι ήταν μια εκδήλωση για το ρατσισμό και είχαν ένα πολύ ωραίο σύνθημα «Οι προγονοί μας μετανάστες ,εμείς ρατσιστές» ,είναι ένα πολύ δυνατό σύνθημα γιατί πολλοί φίλοι μου είναι μετανάστες σε άλλες χώρες και συνεχίζουν να φεύγουν. Ας σκεφτούμε λίγο ναι μεν στη Αθήνα και στις μεγάλες πόλεις  άτομα σαν και έμενα που δεν είμαι κανένα κοριτσάκι και έχω κάνει χρόνια Hap Kido(κορεατική πολεμική τέχνη) και πάλι φοβάμαι ,απ την άλλη αυτοί οι άνθρωποι φταίνε ;Ποιος άνοιξε τα σύνορα ,γιατί δεν μπορεί να βρεθεί ένας πατριώτης χωρίς να χαρακτηριστεί εθνικιστής ένας που να μπορεί να σταματήσει αυτό το πράμα αλλά θα μου πεις από εκεί ξεκινάει στη Ελλάδα όλα τα πράγματα είναι έτσι .Αυτοί οι άνθρωποι δεν φταίνε που ήρθαν εδώ πέρα, κάποιοι άλλοι τους έφεραν για να πάρουν λεφτά. Από την άλλη αν με ρωτήσεις προσωπικά έχω παίξει σε όλες τις φύλακες που υπάρχουν στην Ελλάδα ,σε κέντρα απεξάρτησης και σε παιδικά χωριά απλά όταν τα κάνω δεν μου αρέσει να τα διατυμπανίζω και πάντα όταν με καλούν πάντα ανταποκρίνομαι.

-Για πες μου λίγο για την συνεργασία σας με το Δημήτρη Σταρόβα .Είστε λίγο σαν πατέρας με γιο ή σαν μικρός με μεγάλο αδελφό.
-Σαν πατέρας με γιο αλλά τις περισσότερες φορές εγώ είμαι ο πατέρας(γέλια).

-Είναι ένα μεγάλο παΐδι δηλαδή;
-Είναι από τα καλύτερα παιδιά που έχω γνωρίσει στο χώρο και όσο και να φαίνετε ώρες ώρες τόσο κάφρος ή τόσο αλάνι είναι ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος ,κάτω από αυτό το λίπος βρίσκετε μια αθώα κάρδια(γέλια),φαντάσου τα λέει και ο ίδιος .Το Δημήτρη τον θεωρώ πρώτα από όλα φίλο μου και γι’αυτό μπορούμε και συνεργαζόμαστε χαλαρά(γέλια).Βεβαία πέρα από την πλάκα όταν σοβαρεύεται είναι πολύ έξυπνος άνθρωπος ο Δημήτρης αυτό είναι που με ιντριγκάρει έμενα και ιντριγκάρει και τις γυναίκες αυτό ,είναι φοβερό το  πόσες κατακτήσεις έχει, γιατί έχει έξυπνο χιούμορ και είναι εξαιρετικός μουσικός, επικοινωνούμε σε πολλά μουσικά πράγματα επίσης δεν έχουμε χυδαιότητα στην παράσταση μας, υπάρχει βωμολοχία αλλά σε σωστές δόσεις Δημήτρης κυρίως βρίζει αλλά εγώ προσπαθώ να λέω πράγματα που πέρανε και κάτι στο κοινό .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου